برگزاری رویداد قدرتمند ایده های استارتاپی حوزه پوشاک در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ کانون کارآفرینان استان کرمانشاه با همکاری پارک علم و فن آوری جهاد دانشگاهی اقدام به انتشار فراخوان جذب ایده های نوآورانه با محوریت نساجی و پوشاک کرده است.

به گزارش کردپرس؛ رئیس کانون کارآفرینان استان کرمانشاه در این خصوص گفت: کمیسیون آموزش کانون در جهت آموزش به کسب و کارها در حوزه های مختلف تصمیم دارد با جوامع هدف برنامه‌های مشترکی را برگزار کند.

سجاد سنجابی اظهار داشت: صنایع، حرف و صنوف پوشاک کرمانشاه در حوزه های تولید، توزیع،دوزندگی، بازاریابی و فروش با مشکلاتی مواجه هستند. ابطال پروانه ها و تعطیلی در این بخش بیش از پیش نگران کننده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با تحقیق و پژوهشی که انجام داده‌ایم به این مسئله رسیدیم که این حوزه در کرمانشاه روبه افول و تعطیلی است و نیازمند آموزش،مهارت و ایده های جدید استارتاپی است.

سنجابی بیان داشت: هزینه‌های بالای تولید در استان، فعالین این بخش را به سمت واسطه گری و فروش تولیدات و محصولات دیگر استان‌ها و حتی پوشاک وارداتی و قاچاق سوق داده است.

رییس کانون کارآفرینان استان در خصوص فراخوان ایده های نوآورانه با محوریت نساجی و پوشاک گفت: این فراخوان، آغاز یک راه برای ایجاد کسب و کارهای نو است. در این مرحله قرار است صاحبان ایده در حوزه های مختلف صنعت پوشاک، نساجی و زنجیره ارزش این بخش می توانند ایده های نوآورانه خود را که قابلیت تجاری سازی دارند را برای دبیرخانه کانون ارسال نمایند.

وی تاکید کرد: پارک علم و فن آوری استان نیز این ایده های استارتاپی را در اولویت پذیرش تجاری سازی قرار خواهد داد و با مشارکت سرمایه گذاران خطر پذیر استارتاپ ها امکان پشتیبانی را خواهند داشت. ایده های برتر با قابلیت تجاری سازی علاوه بر اینکه در اختیار سرمایه گذاران برای مشارکت گذاشته خواهند شد با آموزش و تیم سازی در بین شرکت کنندگان، امکان کارآفرینی در بین شرکت کنندگان نیز فراهم خواهد شد.

سنجابی خاطرنشان کرد: علاقمندان و فعالین این حوزه می توانند تا 15دی ماه ۱۴۰۰ ایده های خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۸۸۳۸۰۱۶۲ ارسال کنند و یا طرح و ایده خود را به کانون کارآفرینان کرمانشاه، واقع در بلوار شهید بهشتی، ساختمان همیاری شهرداری ها استان کرمانشاه، طبقه چهارم تحویل نمایند.

کد خبر 24400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha