جنگ فرسایشی میان پ.ک.ک و ترکیه در اقلیم کردستان

سرویس جهان- روزنامه مورنینگ استار انگلیس در گزارشی از متوقف شدن پیشروی ترکیه در خاک اقلیم کردستان عراق و فرسایشی شدن جنگ میان پ.ک.ک و این کشور در این منطقه خبر داده است.

به گزارش کردپرس، روزنامه مورنینگ استار انگلیس به نقل از فرماندهان پ.ک.ک در خاک اقلیم کردستان عراق، از آغاز عملیات زمستانه این گروه علیه نیروهای ارتش ترکیه در خاک اقلیم کردستان خبر داده است.

این روزنامه به نقل از فرماندهان پ.ک.ک نوشت: نیروهای پ.ک.ک از حالت تدافعی در برابر عملیات نظامی دو سال اخیر ترکیه در آمده و خود را برای عملیات تهاجمی آماده می کنند که کشته شدن چند سرباز ترکیه در روزهای اخیر نشانه آسیب پذیر بدون نیروهای ترکیه در مناطق کوهستانی اقلیم کردستان عراق در برابر نیروهای پ.ک.ک است.

مقامات پ.ک.ک به این نشریه گفته اند ارتش ترکیه در هشت ماه گذشته نتوانسته در برابر نیروهای پ.ک.ک در مناطق تحت کنترل این گروه پیشروی کند و عملا زمین گیر شده است.

فرماندهان پ.ک.ک به این نشریه گفته اند ترکیه، به عنوان عضو ناتو، از آخرین تکنولوژی جنگی مانند پهپادهای مسلح، جنگنده ها، توپخانه، خودروهای کنترل از راه دور و حتی سگ های رباتیک در داخل تونل های نیروهای پ.ک.ک در خاک اقلیم کردستان استفاده کرده است.

کد خبر 23906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha