سفر ناگهانی و اعلام نشده وزیر کشور ترکیه به شمال سوریه

سرویس ترکیه - سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه به همراه هیأتی عالی رتبه از مقامات نظامی به شمال سوریه سفر کرد.

به گزارش کردپرس، سلیمان سویلو وزیر کشور ترکیه به همراه هیأتی از نظامیان و مقامات عالی رتبه این کشور عصر دیروز پس از بازدید از کیلیس به منطقه الراعی (چوپان بیگ) در شمال سوریه رفت.

وزیر کشور ترکیه روز گذشته برای شرکت در نشست هماهنگی گروه ویژه سوریه به کیلیس رفت. او پس از شرکت در این نشست با گذشتن از دروازه مرزی «چوپان بیگ» به منطقه الراعی در مناطق تحت کنترل نیروهای ترکیه در شمال سوریه سفر کرد.

بر اساس خبر منتشر شده در TRT وزیر کشور ترکیه در این سفر با هیأت همراه خود به اتاق صنعت و بازرگانی الراعی رفت و با شماری از بازرگانان سوری دیدار و گفتگو کرد. نشست وزیر کشور ترکیه با بازرگانان سوری منطقه در فضایی غیر علنی و بدون حضور خبرنگاران انجام شد.

در این دیدار اسماعیل چاتاکلی معاون وزیر کشور، رجب سوی ترک استاندار کلیس، یونس سزر رئیس سازمان مقابله با بلایا (AFAD)، ژنرال علی چارداکچی معاون فرمانده ژاندارمری، رسول هول اوغلو معاون رئیس پلیس، حسین کورشات کربییک مدیر کل اداره استان، احمد صالح دال و مصطفی حلمی دولگر نمایندگان حزب عدالت و توسعه (AKP) از کیلیس، و برخی دیگر از مقامات سلیمان سویلو را همراهی کردند.

گفتنی است، این سفر بسیار بی سر و صدا و بدون حضور خبرنگاران رسانه های مختلف انجام شده و تعداد بسیار معدودی از رسانه ها به آن پرداختند. همچنین هنوز اطلاعی درباره علت سفر وزیر کشور به کیلیس و شمال سوریه و محتوای دیدار های او منتشر نشده است.

کد خبر 23728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha