دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرعامل باشگاه نود ارومیه گفت: بازی سختی با صدرنشین لیگ برتر داریم و فقط دستمزد یک بازیکن آن‌ها برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.

به گزارش کردپرس، یحیی بهاری، مدیرعامل و مربی باشگاه نود ارومیه در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در جام حذفی گفت: بازی با استقلال بسیار سخت و نابرابر است. نابرابر از این رو که دستمزد یک بازیکن استقلال برابر با کل بودجه ورزش استان آذربایجان غربی است.

او افزود: در این بازی یک جنگ نابرابر را شاهدیم، اما ما روی همت و غیرت و تلاش و استعداد بازیکنان‌مان حساب می‌کنیم. بازیکنان ما از آکادمی تیم ما آمده‌اند و برای ارومیه هستند و می‌توانند توانمندی خودشان را در معرض دید قرار بدهند و فارغ از هر نتیجه‌ای که بگیریم ما خودمان را برنده بازی می‌دانیم، زیرا بازیکنان و محصولات فوتبال خودمان را به نمایش می‌گذاریم.

بهاری تصریح کرد: نود در مقطعی که در جام حذفی حضور داشته بازی‌های خوبی را انجام داده سال ۹۷ با اشتباه داوری پرسپولیس به زور یک بر صفر ما را برد. پنالتی ما را نگرفتند محمد انصاری باید اخراج م یشد در بازی با تراکتور هم ۱۲۰ دقیقه با تراکتور کهکشانی و مصطفی دنیزی مساوی کردیم و در پنالتی هشتم باختیم.

دیدار تیم های استقلال تهران و ٩٠ ارومیه امروز یکشنبه ٢٨آذرماه ساعت ١٧:٣٠ در استادیوم آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 23636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha