بمباران مخفیگاه‌های داعش در صلاح‌الدین و بازداشت شش تروریست در نینوا

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق از هدف قرار دادن پنج مخفیگاه داعش در استان صلاح الدین و بازداشت شش تروریست داعشی در استان نینوا خبر داد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روسیا الیوم، نیروی هوای عراق با استفاده از جنگنده‌های F16 هفت حمله هوایی علیه مواضع تروریست های داعش انجام دادند که در جریان این حمله پنج مخفیگاه داعش هدف قرار گرفت.

به گفته رسانه های عراقی، پیش از این حمله هوایی، اعضای تیم سازمان مبارزه با تروریسم عراق در حال انجام عملیات در منطقه "مطیبیجه" واقع در شرق استان صلاح‌الدین بوده‌اند. این عملیات همچنان ادامه خواهد داشت.

مرکز اطلاع رسانی امنیتی عراق همچنین اعلام کرد، پس از کسب اطلاعات دقیق و حساس، نیروهای سرویس امنیت ملی در استان نینوا توانستند شش تروریست را طبق احکام ماده چهارم تروریسم بازداشت کنند.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است این مظنونان به منظور اتخاذ اقدامات لازم در حق آنها به دستگاه قضایی ارجاع شدند.

یادآور می شود عراق دسامبر ۲۰۱۷ پس از حدود چهار سال درگیری، خاک خود را از کنترل داعش آزاد کرد؛ اما همچنان این گروه تروریستی در مناطقی که کنترل آنها را از دست داده، دست به عملیات نظامی می‌زند و گروهک‌های مخفی این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های کرکوک، نینوا، دیالی، صلاح‌الدین، الانبار و بغداد فعال هستند.

کد خبر 23161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha