زمین 31 هزار مترمربعی با کاربری فضای سبز در نایسر به شهرداری سنندج واگذار شد

سرویس کردستان - مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از واگذاری یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری خبر داد و گفت: مساحت این قطعه زمین 31 هزار و 203 مترمربع است.

به گزارش کرد پرس، امیر عمیدی گفت: قطعه زمینی در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر جهت احداث پارک از طریق راه و شهرسازی به شهرداری واگذار شد.

وی با بیان اینکه یکی از عمده ترین مشکلات در راستای احداث و توسعه سرانه فضای سبز کمبود زمین است، اظهار کرد: در راستای توسعه سرانه فضای سبز در نواحی منفصل این شهرداری پیگیری های مکرری انجام داده و در همین راستا اقدام به شناسایی و تملک زمین در ناحیه منفصل شهری نایسر کرد.

مدیر اداره حقوقی و املاک شهرداری سنندج از واگذاری یک قطعه زمین با کاربری فضای سبز واقع در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر از سوی اداره کل راه و شهرسازی به شهرداری خبر داد و افزود: مساحت این قطعه زمین 31 هزار و 203 مترمربع است.

عمیدی یادآور شد: پس از طراحی های لازم عملیات احداث فضای سبز در این قطعه زمین آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: زمین های دیگری در ناحیه منفصل شهری نایسر وجود دارد که در راستای احداث فضای سبز در حال پیگیری آن هستیم و در صورتی دارای سند باشند نسبت به تملک آن ها اقدام و اگر هم جزو اراضی دولتی باشند با هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی نسبت به واگذاری آن اقدام خواهیم کرد.

کد خبر 23086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha