آیا احتمال نامزدی عبدالله گُل برای انتخابات بعدی وجود دارد؟

سرویس ترکیه - موضوع دیدار تمل کرم الله اوغلو با عبدالله گل باعث کنجکاوی خبرنگاران شد.

به گزارش کردپرس، تمل کرم الله اوغلو رئیس حزب سعادت ترکیه و عبدالله گُل رئیس جمهور سابق ترکیه در دیداری درباره بسیاری از موضوعات روز ترکیه مانند برگزاری انتخابات زودهنگام و بحران اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.

در پی انتشار اخبار و شایعاتی در رسانه های ترکیه پیرامون احتمال نامزدی عبدالله گُل، کرم اللهاوغلو به دیدار او رفت. بنا بر گزارش خبرتُرک در این دیدار که 1 و نیم ساعت به طور انجامید و در دفتر رئیس جمهور سابق برگزار شد، طرفین درباره بحران اقتصادی روز ترکیه، انتخابات زودهنگام، سیاست خارجی و مشکلات مربوط به رزیم سیاسی ترکیه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کرم الله اوغلو پیش از این دیدار در اظهاراتی اعلام کرده بود که موضوعی چون نامزدی عبدالله گل در حال حاضر به هیچ عنوان محل بحث احزاب اپوزیسیون ترکیه نیست.

کاراملا اوغلو درباره این دیدار گفت: «این نشست هیچ ربطی به موضوع نامزدی گل ندارد و این موضوع در حال حاضر محل بحث نیست. گویا روزنامه نگارها وقتی دست و بالشان خالی می شود و موضوعی پیدا نمی کنند حس می کنند که باید یک موضوع برای خودشان جعل کنند. من برای گفتگو درباره نامزدی گل به آنجا نمی روم. قرار است با ایشان پیرامون مشکلات ترکیه تبادل نظر کنیم. در حال حاضر موضوعی مانند نامزدی ریاست جمهوری مد نظر ما نیست.»

کد خبر 22349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha