بارش برف در ارتفاعات کردستان/جاده های کردستان لغزنده است

سرویس کردستان - بر اساس آخرین اطلاعیه سازمان هواشناسی کردستان همراه با ورود یک سامانه بارشی از امروز به استان، بارش باران و برف و کولاک در نقاط مرتفع و گردنه‌های کردستان پیش بینی شده است.

به گزارش کرد پرس, بر اساس این اطلاعیه فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر وقت روز جمعه ادامه دارد و در این مدت، بارش باران، رعد و برق، در برخی از نقاط مه و کاهش دید، وزش باد گاهی اوقات شدید و در گردنه‌ها و ارتفاعات استان بارش برف و کولاک پیش بینی شده است.

قسمت عمده بارش‌ها امشب تا ظهر فردا (جمعه) رخ خواهد داد و پس از آن تمرکز بارش‌ها در نیمه شرقی استان و در شهرهایی همچون قروه، دهگلان، کامیاران، سروآباد، بیجار، دیواندره و سنندج است و در این مناطق امکان آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها را خواهیم دید.

همچنین با توجه به سرد بودن سامانه، در نقاط سردسیر و مرتفع استان امکان بارش برف و کولاک، لغزندگی جاده‌ها و مشکلات تردد در گردنه ها و ارتفاعات وجود دارد که توصیه شده مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده است میانگین حداقل دمای استان در شبانه روز گذشته ۲ و حداکثر آن ۱۷ درجه سانتی گراد بوده و در شبانه روز گذشته سراب شهرک با دمای منفی ٥ درجه سردترین و سلین با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان بودند و دمای شهر سنندج بین ٤ و ۱۹ درجه سانتی گراد در نوسان بوده است.

کد خبر 21062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha