کشف ۴۲ فقره سرقت از باغات و ساختمان های نیمه کاره در  سنندج

سرویس کردستان – رئیس پلیس آگاهی کردستان از دستگیری سارقان ساختمان های نیمه کاره و همچنین مزارع و باغات با کشف 42 فقره سرقت در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عبدالله فاتحی گفت: در پي افزايش وقوع سرقت ها از اماكن خصوصي و ساختمان هاي نيمه كاره در سطح شهرستان سنندج كه باعث ايجاد نا امني و نارضايتي شهروندان شده بود، موضوع به صورت ويژه در دستور کار كارآگاهان پليس آگاهي سنندج قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام کار اطلاعاتي و تحقيقات پليسي و با بهره گيري از همکاري هاي مردمي و تلاش چندين روزه کارآگاهان، موفق به شناسايي 2 سارق شدند كه با هماهنگي مرجع قضايي و طي يك عمليات غافلگيرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی پرونده، متهمان در تحقیقات انجام شده به تعداد 10 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف و پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فاتحی همچنین از دستگيري سارق سابقه دار مزارع و باغات با کشف 32 فقره سرقت در سنندج خبر داد و یادآور شد: در پي وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان سنندج، بلافاصله رسيدگي به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان سنندج قرار گرفت.

وی بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان سنندج پس از انجام اقدامات پلیسی متهم را هنگام سرقت شناسایی و طی هماهنگی با مراجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان با بیان اینکه متهم در اظهارات خود به 32 فقره سرقت وسایل مزارع و باغات اعتراف کرد، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شد.

سرهنگ فاتحی با اشاره به دستگیری 2 نفر مالخر نیز در این رابطه، گفت: همکاری شهروندان با پلیس زمینه ساز کاهش جرایم مختلف می شود و از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به پليس 110 اطلاع دهند.

کد خبر 20689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha