امنیت پایدار امروز کشور نتیجه مجاهدت شهدا و مردم کردستان است

سرویس کردستان – معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر امروز کشور ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است، نتیجه مجاهدت‌های شهدا و مردم کردستان است.

به گزارش کرد پرس، سردار یدالله جوانی پیش از ظهر امروز در مراسم روز 13 آبان که با حضور اقشار مختلف مردم انقلابی سنندج برگزار شد، گفت: هر ملتی افتخاراتی دارد که در شناسنامه آن ملت ثبت شده است و افتخار ایران هم، عنوان ملتی ظلم‌ستیز و استکبارستیز است که در شناسنامه ما ثبت شده است.

وی اظهار کرد: شهدا راه سعادت و افتخار را پیش‌ گرفتند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند و رهبر معظم انقلاب 3 دهه با قاطعیت، حکمت و درایت از راه نورانی امام (ره) و انقلاب اسلامی صیانت کرده‌اند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ملت ایران ۱۳ آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی را هر ساله پاس می‌دارد اما واقعیت آن است ملت ایران در طول ۳۶۵ روز سال به صورت مستمر در حال مبارزه با استکبار هستند.

سردار جوانی با بیان اینکه کردستانی‌ها در استکبارستیزی پیشگام هستند، ادامه داد: این مردم همواره از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در خط مقدم با توطئه‌های استکبار و شیاطین بوده‌اند، اگر امروز کشور ایران اسلامی از امنیت پایدار برخوردار است نتیجه مجاهدت‌ها شهدا و مردم از جمله کردستانی‌ها است.

وی یادآور شد: مردم کردستان مردمی سرافراز و سربلند و پرافتخار هستند و اگر پیشنیه مردم این استان را بررسی کنیم در دهه‌های مختلف در خط مقدم مبارزه با توطئه‌های استکبار و فتنه‌های شیاطین بوده‌اند.

معاون سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد: دنیا باید بداند چگونه ملت ایران از اقوام مختلف در کنار هم یک راه مشترک را پافشاری می‌کنند و ان مقاومت و ایستادگی در برابر ستمگران است.

سردار جوانی گفت: ۱۳ آبان در بردارنده 3 رویداد مهم انقلاب است که بخشی از هویت انقلابی ملت را معرفی می‌کند، سالروز تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳ و ۱۳ آبان ۵۷ و ۱۳ آبان ۵۸، که در این 3 رویداد جوهره واحد و مشترک یعنی همان استکبارستیزی به منصه ظهور رسید.

گفتنی است مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» امروز به دلیل شرایط کرونایی متفاوت‌تر از سالیان گذشته همزمان با سراسر کشور به صورت تجمع و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان آغاز شد.

مردم ولایتمدار، انقلابی و همیشه در صحنه کردستان همگام با ملت ایران اسلامی با حضور در تجمع سیزدهم آبان‌ماه، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری و شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس فریاد برائت از استکبار و مشرکان را سر داده و با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" انزجار خود را از شیطان بزرگ و استکبار جهانی به گوش جهانیان رساندند.

کد خبر 20524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha