تکریم به جای پاسخگویی؛ مدیران دولت تدبیر چه در سر دارند؟

سرویس کردستان- در آخرین جلسه شورای اداری که در استانداری کردستان برگزار شد؛ ذیل تکریم از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی حواشی جالبی رقم خورد، که لازم است؛ ناظران به آن بیش از پیش توجه داشته باشند.

به گزارش کرد پرس، در این جلسه؛ بعد از پایان مراسم از مدیری بازنشسته به پاس خدماتش! قدردانی شده است که دو سال از کوچ او از کردستان می گذرد و حالا در دوران فترت مدیران بنفشی، در یک آیین تکریم که بیشتر به یک میتینگ سیاسی شبیه است، از خدمات شایان! او قدردانی کرده اند.

نکته مهم اما داد سخن دادن در مورد بازگشت قهرمانان گونه این مدیر بنفشی در قالب «سرمایه گذار صنعتی» به استان است و ابزار امیدواری شده او مانند دوران خدمت همچنان منشاء خیر در استان باشد!!

اینکه مدیری بعد از بازنشستگی در قالب یک سرمایه گذار در استانش حاضر شود به خودی خود هیچ جای اشکال ندارد، اما شروطی برای این کار وجود دارد. اگر دوران مدیریت او در آن استان دارای اشکالاتی بوده و شائبه هایی در مورد نحوه عملکردش وجود داشته باشد آیا نباید اول پاسخگوی آن شائبه ها باشد. آیا این آقایان اول نباید در مورد دوران اسف بار مدیریت شان پاسخگو می بودند و بعد تکریم می شدند؟

به هر حال، در آخرین جلسه شورای اداری استان کردستان مدیریت جلسه تکریم از یک معاون سابق استانداری که اخیرا به بازنشستگی نائل آمده را در دستور کار اصلی شورای اداری قرار داده و در آخرین جلسات شورا نیز از اقدامات سیاسی فرو ننشستند.

این تکریم برای مدیری برگزار می شود که جزو باند افراطی دولت تدبیر بوده و قریب دوسال است که کردستان را به قصد پایتخت ترک کرده و حال پس از یک دوره فترت میتینگی سیاسی را برگزار کردند که یکبار دیگر به یاد روزهای بنفشی گرد هم آیند و ابراز وجوی داشته باشند.

اگرچه در هیچ اداره ای تکریم مدیری پس از دوسال دوری از سازمان مرسوم نبوده است اما معلوم نیست تیم بنفشه جوی کردستان با چه هدفی این مراسم تکریم را در شورای اداری برگزار نموده اند . کاش بجای این تکریم بازبینی در عملکرد هشت ساله تیم نا کارآمد اقتصادی استان می نمودند تا حداقل عملکرد خود را ارزیابی نمایند که آیندگان از کارنامه آنان مطلع شوند.

کد خبر 20459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha