آسمان کردستان بارانی می شود/کاهش 8 درجه ای دمای هوا

سرویس کردستان – بر اساس آخرین پیش بینی های اداره کل هواشناسی کردستان موج بارشی جدید از فردا وارد استان می شود که تا روز جمعه تداوم دارد.

به گزارش کرد پرس، بر اساس این گزارش، این سامانه بارشی بیشتر مناطق غربی و جنوبی استان همچون شهرهای کامیاران، مریوان، سنندج و دیواندره را در بر می‌گیرد و پیش بینی شده به طور میانگین 4 تا 5 میلی‌متر بارش را در استان شاهد باشیم.

همچنین بر اساس این گزارش همراه با این موج بارشی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق، مه صبحگاهی و وزش باد در استان مشاهده می‌شود و در ارتفاعات نیز بارش برف دور از انتظار نیست.

بر اساس داده های اداره کل هواشناسی کردستان، در بارش چند روز گذشته در استان، شهرهای سنندج و دهگلان با ۲۱ میلی متر، دیواندره ۲۰، بانه ۱۹، سقز ۱۸ و بیجار ۱۶ میلی‌متر بیشترین و سروآباد با ۱۰، مریوان پنج و کامیاران سه میلی‌متر کمترین میزان بارش را داشتند.

بر اساس این گزارش از روز چهارشنبه تا اواسط هفته آینده شاهد کاهش دمای هوای استان خواهیم بود و به طور میانگین ۶ تا 8 درجه سانتی گراد دما افت پیدا می کند.

گفتنی است در شبانه روز گذشته قاملو با ۲ درجه کمترین و سلین با ۲۸ درجه بیشترین دمای استان را داشتند و دمای شهر سنندج نیز ما بین هفت و ۲۵ درجه سانتی گراد در نوسان بود.

کد خبر 20386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha