بازداشت 13 تروریست داعشی در استان نینوا

سرویس عراق و اقلیم کردستان – کمیته اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد 13 تروریست که تحت عناوین مختلف با تشکیلات تروریستی داعش همکاری کرده اند بازداشت شدند.

به گزارش کرد پرس به نقل از منابع خبری عراقی، این کمیته با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دستگاه اطلاعات نظامی و آگاهی وابسته به وزارت کشور عراق توانست در یک عملیات پیش دستانه برای بازداشت عناصر تشکیلات تروریستی داعش، پس از دریافت اطلاعات دقیق و پیگیری مستمر و بررسی و مطابقت، 13 عنصر تروریستی تحت تعقیب تحت عناوین مختلف را در استان نینوا بازداشت نماید.

براساس این بیانیه، یکی از تروریستها، به نام ابووقاص در گردان القدس داعش، تروریست دیگری به نام ابوزهراء در گردان ابومصعب زرقاوی، تروریست دیگری در اردوگاه سلمان فارسی و یک تروریست در بخش نقلیه دیوان نظامی داعش، فعالیت کرده است.

این بیانیه می افزاید: یک تروریست به نام ابوهنون در گردان مهندسی، بخش مین گذاری، تروریست دیگر به نام ابوحیدر در تیپ مؤته، تروریست بعدی به نام نشوان در لشکر فرقان – تیپ عمر بن خطاب متعلق به تشکیلات تروریستی داعش فعالیت کرده است.

این بیانیه همچنین خاطرنشان کرده است: یکی دیگر از تروریست ها در بخش نظامی تشکیلات داعش موسوم به تشکیلات نظامی جعفر طیار در قیاره، تروریست دیگری به نام ابوحیدر در لشکر نهاوند – تیپ حذیفه بن یمان، تروریست دیگری با نام مستعار علی در پلیس راهنمایی و رانندگی داعش و ابوغفران در بخش نقلیه تشکیلات نظامی داعش و تروریست دیگری به نام ابوخطاب در بخش بمب گذاری در این تشکیلات تروریستی در نینوا فعالیت کرده اند.

براساس این بیانیه، تروریست های مذکور در جریان بازجویی و تحقیقات بدوی همگی به وابستگی و فعالیت در تشکیلات تروریستی داعش اعتراف کرده اند.

کد خبر 20343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha