بررسی وضعیت شمال سوریه در دیدار مقامات روسی و شورای میهنی کرد

سرویس جهان- مقامات شورای میهنی کرد سوریه در دیدار با مقامات وزارت خارجه روسیه در مسکو، به بحث و بررسی آخرین وضعیت سوریه و مناطق تحت کنترل کردهای این کشور پرداختند.

به گزارش کردپرس، خبرگزاری تاس روسیه از دیدار مقامات شورای میهنی کرد سوریه، طیف مخالف اداره خودگردان کردی در شمال سوریه با مقامات وزارت خارجه روسیه از جمله میخائیل بوگدانف، معاون این وزارتخانه خبر داد.

بر اساس گزارش تاس، بوگدانف در این دیدار بر حل مسائل مختلف در سوریه از جمله کنترل کامل دوباره دمشق بر تمامی قلمرو این کشور از طریق مذاکره و گفتگو تاکید کرده است.

همچنین دو طرف در این دیدار وضعیت داخل سوریه، از جمله مناطق تحت کنترل کردهای سوریه در شمال شرق این کشور را به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار دادند.

کامران حاجو و ابراهیم برو، دو مقام ارشد شورای میهنی کرد سوریه، در دیدار با میخائیل بوگدانف در مورد حل بحران سوریه بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل تبادل نظر کردند.

یکی از موضوعاتی که مقام روس در دیدار با مقامات کرد شورای میهنی کرد سوریه بر آن تاکید کرده است حاکمیت یافتن دوباره دولت مرکزی سوریه بر تمامی قلمرو این کشور از جمله مناطق تحت کنترل کردها و ارتش ترکیه بوده است.

کد خبر 20113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha