تمامی مردم آذربایجان‌غربی تا دهه فجرعلیه کرونا واکسینه می شوند

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان این که بیش‌از ۷۵ درصد جمعیت استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، گفت: بیش از ۳۹ درصد جمعیت مردم نیز دز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

به گزارش کردپرس، علی مصطفوی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن قدردانی از زحمات استاندار سابق، اظهار داشت: بیش‌از ۷۵ درصد جمعیت استان دز اول و ۳۹ درصد نیز دز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی افزود: پیش‌بینی می‌شود تا دهه فجر تمامی مردم آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کنند.

او با اشاره به زندگی مسالمت آمیز پیروان اقوام و ادیان مختلف در آذربایجان غربی، این استان را رنگین کمان ادیان و اقوام دانست و گفت: استکبار جهانی در کمین است و این فرصت را به عنوان یک تهدید در کشور معرفی کند و این درحالی است که پیروان ادیان و اقوام مختلف در آذربایجان غربی با اتحاد و همبستگی در کنار هم توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

مصطفوی مرزی بودن را یک مزیت ویژه برای آذربایجان غربی دانست و افزود: استفاده از این ظرفیت می تواند بیش از پیش به توسعه استان بینجامد.

معاون استاندار بیان کرد: با عنایت خداوند متعال و مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی، آذربایجان غربی جزو پنج استان امن کشور است.

کد خبر 19726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha