1720 فقره انشعاب برق به مشترکین خانگی در قروه واگذار شد

سرویس کردستان - مدير توزيع برق شهرستان قروه از واگذاري یک هزار و 720 فقره انشعاب برق به مشتركين بخش خانگی و نصب 303 دستگاه کنتور دیماندی و غیر دیماندی با اعتباری بالغ بر 7 میلیارد و 713 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، فرهاد میمنت آبادی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون واگذاری یک هزار و ۵۵۰ فقره انشعاب جدید و تعویض ۱۵۰ فقره کنتور معیوب در این مدیریت انجام شده و پیگیری های لازم برای شناسایی و جمع آوری انشعاب های غیر مجاز در سطح این شهرستان ادامه دارد.

وی نسبت به شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز، اظهار کرد: تلاش‌هایی برای شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های برق غیرمجاز در سطح این مدیریت به کار گرفته شده و انتظار است در این راستا مردم نیز در صورت اطلاع از وجود این انشعابات، مراتب را در اسرع وقت اطلاع‌رسانی کنند تا پیگیری لازم برای برخورد و جمع‌آوری آنها صورت گیرد و از خسارات ناشی از آن جلوگیری شود.

مدير توزيع برق شهرستان قروه از نصب ۳۰۳ دستگاه کنتور دیماندی و غیردیماندی در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری فاز اول این پروژه در بخش کشاورزی با نصب و راه اندازی ۱۴۸ دستگاه، نصب و راه اندازی ۳۵ دستگاه کنتور جهت روشنایی معابر و تعویض ۱۲۰ دستگاه کنتور ادارات در راستای مدیریت مصرف و ارتقای بهره وری، کاهش تلفات انرژی و فراهم کردن بستر مناسب برای مدیریت بار و مصرف مشترکان برق انجام شده است.

میمت آبادی در ادامه کاهش تلفات غیر فنی در شبکه های برق، مدیریت تقاضا با ارسال نرخ به مشترکان و تشویق آنها به کاهش مصرف، مدیریت تقاضا از طریق کاهش دیماند، قطع برق مشترکان معین در شرایط بحرانی شبکه های توزیع، قرائت خودکار کنتورها، ایجاد بستر مناسب برای راه اندازی بازار خرده فروشی برق و یکنواخت شدن کنتورها در سطح کشور را از سایر مزایای این طرح عنوان کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به صورت غیر حضوری و به منظور سهولت در انجام فعالیت ها و استقرار اپلیکیشن «برق من»، بیان کرد: کلیه خدمات این شرکت از طریق این اپلیکیشن قابل دریافت است و مشترکان می توانند با نصب اپلیکیشن «برق من» از نرم افزار کافه بازار و سایت شرکت به نشانی www.kurdelectric.ir خدمات مورد نیاز خود را (خدمات صورتحساب، رفع خاموشی، طرح برق امید و ده ها خدمت دیگر) دریافت کنند.

کد خبر 18067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha