اکران فیلم های دفاع مقدس در کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان در خصوص برنامه های فرهنگی و هنری گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: 16 فیلم با موضوع دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اکران می شود.

به گزارش کرد پرس، عبید رستمی در گفت و گوی مجازی با رسانه های استان کردستان، گفت: 16 فیلم با موضوع دفاع مقدس با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان و انجمن سینما جوانان ایران دفتر سنندج در آمفی تئاتر باغ موزه دفاع مقدس اکران می شود.

وی افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه های فرهنگی و هنری متناسب با این ایام خجسته تدارک دیده شده است، هفته فیلم دفاع مقدس و پایداری یکی از برنامه های شاخص است.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: فیلم های اکران شده شامل فیلم های کوتاه، مستند و داستانی با موضوع دفاع مقدس است از جمله این فیلم ها آتروپین به کارگردانی کامران دشتی، رنگ آب به کارگردانی عماد سلمانیان، شهر من سردشت به کارگردانی زیبا ارژنگ، در میان دیوارها به کارگردانی محمد حسین صفری، رقاصک به کارگردانی امیر هنرمند، کچ به کارگردانی مهرداد حسنی، پیروزی به کارگردانی نیما شالیکار و ملاقات به کارگردانی سجاد عسکر پور است.

به گفته رستمی فیلم های دیگری که در این هفته اکران می شود، فیلم از طرف لیلا به کارگردانی مجتبی اسپانی، استخوان به کارگردانی غلامرضا حیدری، پرویز به کارگردانی سید حمید میرحسینی، توفه به کارگردانی اصغر لائی، زنبور دار به کارگردانی محمد طالبی، مثلا فیصل به کارگردانی لمیررضا زرین بخش، ئاکام به کارگردانی حسین میرزامحمد و نیسان به کارگردانی ریحانه مرتضایی نیا است.

وی در خصوص برنامه های گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان های تابعه نیز بیان کرد: علاوه بر مسابقات کتابخوانی با موضوع دفاع مقدس و مسابقه نقاشی به یاد شهدا در شهرستان دیواندره و نمایشگاه های عکس دفاع مقدس برنامه اجرای تئاتر خیابانی در سطح استان در صورت اجازه ستاد مقابله با کرونای استان مدنظر است.

کد خبر 17605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha