قتل و سنگسار دو پناهجوی عراقی در کمپ الهول

سرویس سوریه-جسد سنگسار شده دو پناهجوی عراقی در کمپ الهول واقع در شرق حسکه پیدا شد.

به گزارش کُردپرس، افراد ناشناس که تصور می شود جوخه مخفی ترور داعش باشند، شب گذشته و بامداد امروز دو پناهنده عراقی را در دو حادثه جداگانه در اردوگاه الهول در شرق حسکه در شمال شرق سوریه کشتند.
یک منبع در اردوگاه الهول به رسانه‌های شمال سوریه گفت، یک پناهجوی ۱۸ ساله عراقی صبح امروز در بخش اول اردوگاه بی جان پیدا شده است. فرد کشته شده از پناهجویان شهر رمادی، مرکز استان الانبار در غرب عراق است.
وی افزود: جسد یکی دیگر از پناهندگان عراقی بخش سوم اردوگاه در یکی از حمام های بخش پنجم اردوگاه آوارگان پس از اصابت گلوله به سر و جسد سنگسار شده‌اش، پیدا شده است.
طی ماه های گذشته، قتل و کشتار در اردوگاه افزایش یافته و از اواسط آوریل حدود ۳۵ مورد قتل ثبت شده، که اکثر آنها با شلیک گلوله به سر کشته شده‌اند.
امروز، گزارش کمیسیون تحقیق سازمان ملل متحد در مورد سوریه گفت که حدود ۴۰ هزار کودک در کمپ الخول و دیگر اردوگاه های نزدیک مرز عراق در شمال شرقی سوریه نگهداری می شوند که نیمی از آنها عراقی هستند، در حالی که ۷۸۰۰ نفر از این‌ کودکان، از ۶۰ کشور دیگر هستند.
این گزارش می افزاید که اکثر کودکان خارجی هنوز از آزادی محروم هستند، زیرا کشورهای مبدا از بازگرداندن آنها خودداری می کنند.
کد خبر 17174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha