50 کیلوگرم مواد مخدر شیشه در بانه کشف شد

سرویس کردستان - فرمانده انتظامی کردستان از کشف 50 کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه طی یک عملیات مشترک با پلیس آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، سردار علی آزادی اظهار کرد: مأموران انتظامی استان آذربایجان غربی با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دریافتند یک محموله مواد مخدر صنعتی از شرق کشور وارد شده و سوداگران مرگ قصد انتقال آن را از طریق محورهای مواصلاتی استان کردستان به شهرهای مرکزی کشور دارند.

وی افزود: بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کردستان قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و عملیاتی محل دپوی مواد مخدر را در شهرستان بانه شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی کردستان ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بانه در بازرسی از محل دپوی مواد مخدر، 50 کیلوگرم شیشه که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سردار آزادی با بیان اینکه در این عملیات یک خودرو توقیف شد، یادآور شد: تلاش در خصوص دستگیری سوداگران مرگ ادامه دارد و پلیس اجازه نخواهد داد افراد سودجو برای رسیدن به اهداف خود امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان را خدشه دار کنند.

کد خبر 16285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha