ترور و گرفتن جان ناجوانمردانه در هیچ مکتب و دینی جایز نیست

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ترور, کشتن ناغافلانه و گرفتن جان در هیچ مکتب و دینی قابل نیست و یک عمل ناجوانمردانه بوده که در تمام دنیا محکوم شده است.

به گزارش کرد پرس, حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی پیش از ظهر امروز در همایش اسوه های صبوری در سنندج اظهار کرد: هر انسانی در وجود خود دارای چهار مورد شامل جان، مال، ناموس و آبرو است که قابل احترام بوده و کسی نمی تواند متعرض این چهار مورد در هیج انسانی شود.

وی افزود: ترور یا کشتن ناغافلانه و گرفتن جان در هیچ مکتب و دینی قابل نیست و یک عمل ناجوانمردانه است که در تمام دنیا محکوم شده اما این مساله در تمام دنیا از جمله کشور ما اتفاق افتاده و انسان‌های زیادی در این راه قربانی شده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی ایران تاکنون ترورهای زیادی در کشور اتفاق افتاده است که شهیدان رجایی و باهنر جزو نخستین شهدای ترور ما به شمار می روند.

حجت الاسلام پورذهبی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بیش از 17 هزار شهید ترور دارد، یادآور شد: از این تعداد شهدای ترور حدود 10 تا 12 هزار نفر توسط منافقان ترور شده و به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.

کد خبر 15866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha