بیش از 55 هزار دز واکسن کرونا به شهروندان سقزی تزریق شده است

سرویس کردستان - رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز با بیان اینکه تاکنون در این شهرستان بیش از 55 هزار دز واکسن کرونا تزریق شده است, گفت: از این تعداد ۴۳ هزار و ۱۰۰ نفر دُز اول و ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش کرد پرس, انور بهرامی اظهار کرد: عملیات واکسیناسیون در شهرستان سقز روند خوب و منظمی دارد و این رویه با برقراری نوبت دهی برای مراجعه کنندگان ادامه دارد.

وی استقبال سقزی ها از دریافت واکسن کرونا را خوب ارزیابی کرد و افزود: مردم همکاری خوبی در زمینه واکسیناسیون داشته‌اند و امید است مابقی شهروندان بر اساس رده سنی برای دریافت واکسن در روزهای آینده اقدام کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستات سقز با بیان اینکه روزانه به طور میانگین یک هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار نفر در مراکز واکسیناسیون فعال در سقز واکسینه می شوند، ادامه داد: دیروز در شهرستان سقز یک هزار و ۶۰۷ نفر واکسن دریافت کردند.

بهرامی با اشاره به اینکه ۴۳ هزار و ۱۰۰ نفر دُز اول واکسن کرونا را دریافت کردند، یادآور شد: ۱۲ هزار و ۲۰۰ نفر هم دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: علاوه بر مرکز جامع سالن شهید کاظمی و همچنین مراکز خدمات جامع سلامت شهری معراج، خاتم النبیا، گولان و شهید افشاری، ۲ مرکز تجمیعی دیگر در سالن شهید فهمیده واقع در خیابان ۳۲ متری و سالن دانشگاه آزاد اسلامی سقز راه اندازی می شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سقز گفت: افرادی که برای واکسن کرونا نوبت گیری کردند و به هر دلیل نتوانستند در موقع مقرر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کننند، می توانند در روزهای دیگر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند و واکسن خود را دریافت کنند.

بهرامی اظهار کرد: مراکز واکسیناسیون در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر دایر است بنابراین شهروندان می توانند در هر ۲ نوبت برای دریافت واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی به بستری ۶۰ نفر در بخش های کرونا بیمارستان امام خیمنی (ره) اشاره کرد و افزود: بهترین روش موثر برای پیشگیری از ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی و قدمی بعدی در این راستا دریافت واکسن است.

کد خبر 15515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha