طرح تأمین پایدار آب شرب شرق مریوان در مراحل پایانی قرار دارد

سرویس کردستان - مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت: در راستای تامین آب محلات الحاقی شرق مریوان، پروژه احداث و توسعه خطوط انتقال و شبکه های آب مورد نیاز محلات مذکور در دستور کار شرکت آبفا کردستان قرار گرفته است که هم اکنون در مراحل پایانی قرار دارد.

به گزارش کُرد پرس، علیرضا تخت شاهی اظهار کرد: در راستای رفع مشکل کمبود آب شرب محلات شرقی شهرستان مریوان اقداماتی انجام شده که یکی از آنها احداث تصفیه خانه تحت فشار (احداث ایستگاه پمپاژ، مخازن 350 و 100 مترمکعبی) با ظرفیت تصفیه 200 لیتر در ثانیه، نصب 5 عدد فیلتر، اجرای پایپینگ انتقال آب خام است.

وی افزود: اجرای خط انتقال آب به طول 3 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا به شمار می رود که تاکنون 2 هزار و 800 متر از این پروژه اجرا شده و 200 متر دیگر باقیمانده است و پیش بینی می شود در صورت رفع معارض تا پایان شهریورماه سالجاری به بهره برداری برسد.

مدیرعامل آبفا کردستان بیان کرد: با اجرای تصفیه خانه مذکور و انتقال آب از سد گاران به تصفیه خانه، مشکل کم آبی محلات شرق مریوان شامل محلات لنج آباد، تازآباد، پادگان، میدان پیشمرگان و افت فشار محلات مرتفع این شهر برطرف می شود.

کد خبر 14379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha