تسلط نیروهای پیشمرگ بر ایست بازرسی مخمور تکذیب شد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - به دنبال انتشار یک فایل ویدئویی که تسلط نیروهای پیشمرگ بر ایست بازرسی مخمور را نشان می دهد، رسانه امنیتی عراق چنین رویدادی را تکذیب کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از پایگاه خبری السومریه نیوز، هسته اطلاع رسانی امنیتی فرماندهی عملیات مشترک وابسته به وزارت دفاع عراق شامگاه چهارشنبه با صدور بیانیه ای، به انتشار یک فایل ویدئویی در شبکه های اجتماعی واکنش نشان داد که نشان می دهد نیروهای پیشمرگ اقلیم کردستان ایست بازرسی شهرستان مخمور در جنوب استان اربیل در شمال این کشور را به کنترل خود درآوردند.

رسانه امنیتی عراق در بیانیه خود در این باره آورده است: در برخی شبکه های اجتماعی یک فایل ویدئویی از ایست بازرسی مخمور منتشر شده که نشان می دهد به کنترل نیروهای پیشمرگ درآمده است؛ برخی اطراف در تلاش هستند با هدف بر هم زدن اوضاع، این فایل را منتشر کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: در حال حاضر نیروهای لشکر 14 ارتش عراق در ایست بازرسی مذکور حضور دارند و آن چه منتشر شده نیز مربوط به یک رویداد قدیمی است که در همان زمان بدان رسیدگی شد.

هسته اطلاع رسانی امنیتی عراق در پایان نیز از همگان درخواست کرد که در پخش و انتشار اطلاعات دقیق و محتاط عمل کنند و صحت و سقم آنها را نیز از نهادهای مسئول وضعیت امنیتی جویا شوند.

کد خبر 135762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha