ورود گردشگران به  پاوه در عید قربان ممنوع است

سرویس کرمانشاه _ فرماندار پاوه تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان از گردشگران تقاضا داریم پاوه را بعنوان مقصد گردشگری خود در تعطیلات هفته آتی انتخاب نکنند زیرا علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس از ورود آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

به گزارش کردپرس؛ جلیل بالایی سرپرست فرمانداری پاوه در جلسه ستاد کرونا شهرستان با ابراز نگرانی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به ویژه نزدن ماسک در دستگاه های دولتی و بازار از متنفذین، روحانیت معظم، ائمه جمعه و جماعات و سازمانهای مردم نهاد و فعالان فرهنگی و اجتماعی خواست در تعمیق و معرفی ماسک زدن بعنوان یک معروف در حفظ سلامت عمومی تلاش و از نفوذ اجتماعی خود برای کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس بهره جویند.

بالایی روسای دستگاه های اجرایی را مسئول رعایت پروتکل ها در واحد اداری ذیربط دانست و افزود: تیم مشترک فرمانداری و بهداشت مسئول ناظر بر ماسک زدن در ادارات خواهند بود.

وی به نسبت مستقیم شیب عبور از پیک کرونا با نزدن ماسک اشاره کرد و گفت: ادامه روند موجود فضای سخت و نگران کننده ای را به تصویر می کشد در این شرایط از شهروند تقاضا داریم تا دیر نشده با خود مدیریتی و زدن ماسک امکان عبور با شیب ملایم را در پیک پیش رو فراهم کنند.

وی با ابراز نگرانی شدید از عادی انگاری فضای موجود به ویژه در بازار از اتاق اصناف و سازمان صمت خواست نظارت قاطع خود را بر رعایت پروتکل ها با اولویت ماسک زدن متمرکز و تلاش مضاعفی داشته باشند.

بالایی با اشاره پراکندگی عوامل برگزاری انتخابات در آحاد و گروه های مختلف مردم، تصمیم ستاد کرونا را هوشمندانه و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس ارزیابی کرد و در ادامه از آنان خواست با تماس و سپس مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

بالایی تاکید کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان از گردشگران تقاضا داریم پاوه را بعنوان مقصد گردشگری خود در تعطیلات هفته آتی انتخاب نکنند زیرا علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس از ورود آنان ممانعت بعمل خواهد آمد.

وی زمان اعمال این محدودیت را از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۹ تیر تا ۸ صبح روز شنبه دوم مرداد اعلام کرد.

کد خبر 13526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha