باید در مورد واکسیناسیون کرونا با مردم شفاف بود

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با تاکید بر شفافیت مسائل مربوط به واکسیناسیون کرونا و بیان حقایق به مردم، گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی تمام توان خود برای واکسیناسیون کرونا را بکار گیرد.

به گزارش کردپرس، حجت الاسلام ناصر خدایاری در سی و دومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به حادثه اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده اظهار کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به دلیل رسیدگی به موقع و تلاش برای بهبودی مصدومین حادثه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او با اشاره به موضوع واکسیناسیون سراسری کرونا نیز اذعان کرد: درمورد واکسیناسیون باید با مردم شفاف بود و حقایق می بایست بیان گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به سفر مردم به ارمنستان برای واکسیناسیون گفت: رفتن مردم به ارمنستان باعث می شود سرمایه اجتماعی را از دست بدهیم، در این زمینه باید دانشگاه علوم پزشکی تمام توان خود را جهت واکسیناسیون عمومی بکارگیرد

حجت الاسلام ناصر خدایاری افزود: اصحاب رسانه باید با اطلاع رسانی مناسب در خصوص واکسن ها از جمله واکسن کوو برکت، مزیت های آن را به مردم اطلاع دهند.

خدایاری همچنین با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی باید از فرصت اتحاد قوا برای بازگرداندن اعتماد مردم استفاده کند، خاطر نشان کرد: باید بسترهای توسعه هم جانبه را محیا کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به روز قلم در هفته‌ای که گذشت، اشاره کرد و گفت: طی مراسمی در روز قلم صرفا از نویسندگان که ممکن است رسانه ای هم باشند، تجلیل شد.

خدایاری تاکید کرد: خبرنگاران محترم نیز در روز خبرنگار به صورت باشکوه تجلیل خواهند شد.

کد خبر 13284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha