ورود سرمایه گذاران توانمند به منطقه ویژە اقتصادی بانه باید در اولویت باشد

سرویس کردستان - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر ورود سرمایه گذاران توانمند به منطقه ویژه اقتصادی بانه تاکید کرد.

به گزارش کُرد پرس، خالد جعفری ظهر امروز در جلسه شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی بانه با بیان اینکه هدف نهایی از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، تولید، اشتغالزایی و صادرات است، اظهار کرد: برای دستیابی به این اهداف از حضور سرمایه گذاران توانمند ملی و خارجی استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی بانه امتیاز خاصی برای افراد بومی قائل نیستیم، افزود: هر سرمایه گذاری در کشور بخواهد در این منطقه حضور داشته باشد ما از حضور وی استقبال می کنیم، چرا که هدف ما استقرار واحدهای تولیدی، رونق اقتصادی و توسعه صادرات در منطقه است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ادامه داد: برای جذب سرمایه گذاران لازم است تبلیغات مناسب و گسترده ای در همه سطوح انجام بگیرد تا مردم با ظرفیت ها و امتیازات منطقه ویژە اقتصادی بیشتر آشنا شوند.

جعفری به هزینه ۲۵ میلیارد تومانی برای احداث فاز اول منطقه ویژە اقتصادی بانه نیز اشارە کرد و گفت: درخواست متقاضیان برای سرمایه گذاری و کار در منطقه ویژە در اسرع وقت بررسی می شود و متقاضیان باید در مدت زمان یک ماە نسبت به پیگیری شروع فعالیت اقدام کند و در غیر این صورت به صورت اتوماتیک حذف خواهند شد و دیگر متقاضیان در اولویت قرار خواهند گرفت.

کد خبر 13266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha