اعتبارات تزریقی به پروژه های عمرانی کردستان بی‌نظیر است

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: اعتبارات تزریق شده برای اتمام پروژه های عمرانی در سطح استان طی چند سال اخیر بی نظیر بوده است.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با بیان اینکه در شرایط دشوار اقتصادی کشور درخواست های استان برای تامین اعتبارات مورد موافقت قرار می گیرد، اظهار کرد: با در نظر گرفتن تمامی جوانب می توان ادعا کرد که میزان تزریق اعتبارات برای پروژه های عمرانی بی نظیر است.

وی حفظ جدیت و پیگیری همه جانبه برای اتمام پروژه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: تا آخرین لحظه مسئولیت خود باید کارها را دنبال کرد و در این راه نباید هیچ کوتاهی صورت بگیرد.

استاندار کردستان خدمتگزاری به مردم را فارغ از مسائل حزبی و جناحی دانست و ادامه داد: اگر با جدیت دنبال اتمام پروژه های مهم و اثر گذار استان هستیم به این دلیل است که حتی برای مدت کوتاهی در اجرای این پروژه ها توقفی صورت نگیرد و فرصت ها برای استان از دست نرود.

مرادنیا با بیان اینکه در بخش های مربوط به آب و راه و راه آهن هر مقدار اعتبار درخواست کردیم به سرعت مورد موافقت قرار گرفته است، یادآور شد: در بخش آبررسانی به سنندج و شهرستانهای قروه و دهگلان کار بسیار بزرگی انجام شده کە نتایج آن را مردم در آیندە نزدیک لمس خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در نظر گرفتن عدالت در توزیع اعتبارات عمرانی و هزینەای به شهرستان ها را مهم ارزیابی کرد و بیان کرد: من خود را فرزند این استان می دانم و هیچ شهرستانی برای من متفاوت از شهرستان یا منطقه ای دیگر نبوده است.

استاندار کردستان گفت: برخی کارها در بخش عمران شهری، تالار فرهنگ، سالن شش هزار نفری، پیادە راە فردوسی و موارد دیگر در سنندج به عنوان مرکز استان و پرجمعیت ترین شهر استان انجام شده که امکان اجرای آن در شهرهای دیگر وجود نداشته است.

مرادنیا همچنین همه نهادها و ادارات دولتی را به مصرف بهینه برق در شرایط فعلی برای کاستن از مشکلات خانوارها فراخواند و اظهار کرد: ادارات و نهادهای دولتی و مراکز نظامی وانتظامی مولدهای تولید برق خود را وارد مدار کنند تا از حجم مشکلات بکاهیم و از وضع فعلی خارج شویم.

کد خبر 12993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha