صف های طولانی بنزین در پیرانشهر و وعده حل مشکل!

سرویس آذربایجان غربی- کمبود بنزین و ترس از ادامه دار بودن این مشکل در پیرانشهر باعث هجوم شهروندان پیرانشهر به محل جایگاه های عرضه سوخت در این شهرستان شد و فرماندار هم وعده حل مشکل را داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، از اوایل صبح امروز پنجشنبه ( 10 تیرماه) در پی نبود بنزین در برخی از جایگاه های عرضه سوخت در پیرانشهر بسیاری از شهروندان این شهر به جایگاه های سوخت هجوم بردند که این موضوع باعث تشکیل صف های طولانی در مقابل این جایگاه ها در پیرانشهر شد.
سید علی ترابی، فرماندار شهرستان پیرانشهر در گفتگو با خبرنگار کردپرس ضمن اعلام رفع مشکل کمبود بنزین در پیرانشهر گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در محل شرکت نفت میاندواب ارسال و تحویل سوخت به جایگاه های عرضه سوخت در پیرانشهر با تاخیراتی همراه شده بود که خوشبختانه این مشکل با تلاش و رایزنی های صورت گزفته در حال رفع شدن است.
وی ادامه داد: هم اکنون 2 محموله سوخت بنزین به مقدار 30 هزار لیتر در حال تحویل به جایگاه های عرضه سوخت بنزین می باشد.
ترابی اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم که اصلاً نگران این موضوع نباشند و از تشکیل صف های طولانی در مقاب جایگاه های عرضه سوخت خودداری کنند.
گفته می شود که مشکل کمبود بنزین در پی اعتصاب برخی از کارگران حوزه شرکت نفت در برخی از نقاط کشور ایجاد شده است که به دنبال آن کمبود بنزین در شهرستان پیرانشهر باعث ایجاد نارضایتی مردم و همچنین تشکیل صف های طولانی در مقابل جایگاه های عرضه سوخت در این شهرستان شده است.

کد خبر 12666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha