دیدار مسئول روابط عمومی اتحادیه میهنی کردستان با هیأت هماهنگی کردهای فیلی

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مجید حمد مسئول روابط با دولت مرکزی در اتحادیه میهنی کردستان با هیأت هماهنگی کردهای فیلی دیدار کرد.

به گزارش کرد پرس به نقل از المورد نیوز، صلاح شمشیر سخنگوی هیأت هماهنگی کردهای فیلی در این باره گفت: در این دیدار، وضعیت کردهای فیلی در بغداد و استان های دیالی و واسط مورد بررسی قرار گرفت و مجید حمد بر ضرورت حفظ هویت ملی تأکید کرد.

مسئول روابط عمومی اتحادیه میهنی با دولت مرکزی عراق همچنین با تقدیر از نقش تاریخی کردهای فیلی در مبارزه با نظام سرکوبگر سابق بعثی اظهار داشت: اتحادیه میهنی این نقش کردهای فیلی را به خوبی درک می کند و رهبری اتحادیه میهنی همواره بر ضرورت رسیدن کردهای فیلی به جایگاه شایسته شان تأکید دارد. به ویژه اینکه کردهای فیلی دارای شخصیت های فرهنگی و آکادمیک فراوانی هستند.

هیأت هماهنگی کردهای فیلی نیز با تقدیر از مسئول روابط عمومی اتحادیه میهنی و همچنین رهبری این حزب، مواضع جلال طالبانی بنیان گذار فقید اتحادیه میهنی در حمایت از کردهای فیلی و تقدیر مستمرش از آنها در همه مناسبت ها را یادآور شدند.

در پایان این دیدار که با حضور اعضای دفتر روابط عمومی اتحادیه میهنی برگزار شد طرفین درباره تعیین برنامه ای برای ارتباط با همه جریانات کردها و همچنین احزاب و جریانات میهنی عراق در راستای خدمت به ملت این کشور توافق کردند.

کد خبر 12266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha