مجتمع فولاد میاندوآب با اشتغال زایی هزار نفر تاسیس می شود

سرویس آذربايجان غربی- مجتمع فولاد چهاربرج میاندوآب با سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی و اشتغال زایی یک هزار نفر راه اندازی می شود.

به گزارش کردپرس، نادر صادقی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه جلسه بررسی تسهیل در راه اندازی مجتمع فولاد ناحیه صنعتی چهاربرج در فرمانداری میاندوآب در گفتگو با خبرنگاران گفت: سرمایه گذار این پروژه قصد دارد مجتمع تولید فولاد و صنایع وابسته را در ناحیه صنعتی چهاربرج شهرستان میاندوآب احداث کند.

او با بیان اینکه این سرمایه گذار چند واحد مشابه را احداث کرده است افزود: این سرمایه گذار دارای تجربه و سرمایه کافی بوده و می تواند بدون نیاز به تسهیلات بانکی این واحد را اجرایی کند.

معاون استاندار اظهار کرد: در این جلسه تمام عوامل و دستگاههای ذی ربط مربوطه در ارتباط با راه اندازی و استقرار این واحد در فرمانداری میاندوآب حضور یافته و با توجه به اینکه سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام گرفته در این راستا حداکثر مساعدت و همکاری برای استقرار سریع انجام گرفت.

صادقی با بیان اینکه با راه اندازی این مجتمع بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر اشتغال زایی می شود، تصریح کرد: در فاز اول این طرح بیش از یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام می گیرد و با مساعدت انجام گرفته و از این هفته سرمایه گذار فعالیت خود را شروع می کند.

کد خبر 12052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha