منتخبان شورای شهرهای سردشت، نلاس و ربط معرفی شدند

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان سردشت گفت: نتایج شمارش آرای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در شهرهای سردشت، نلاس و ربط مشخص شده است.

به گزارش کردپرس، اقصی نخشی پور اظهار کرد: در ششمین دوره انتخابات شورای شهر سردشت "سیروان جلالی" با ۲ هزار و ۷۳۸ رای، "ریباز حسنی" با ۲ هزار و ۲۶۴ رای و "امیر معروفی" با ۲ هزار و ۱۱۰، "رامین رسولی" با هزار و ۸۹۵ رای و لقمان رستمی" نیز با هزار و ۸۲۴ رای به ترتیب نفرات اول تا پنجم را کسب کرده اند.

او گفت:، "مهران محمدی" با هزار و ۵۰۸ رای ، "رامین اسماعیل نژاد" با هزار و ۳۴۲ رای و "منصور مهری" نیز با هزار و ۳۳۸ رای رتبه های ششم تا هشتم را به خود اختصاص دادند.

فرماندار سردشت افزود: پنج نفر نخست با کسب این تعداد آرا توانستند به عنوان اعضای اصلی و نفرات ششم تا هشتم به عنوان اعضای علی البدل ششمین دوره شورای اسلامی شهر سردشت انتخاب شدند.

نخشی پور، مجموع آرای ماخوذه شورای اسلامی این شهر را ۱۱ هزار و ۱۶۲ رای و مجموع آرای باطله ماخوذه را نیز هزار و ۳۶۸ رای اعلام کرد.

فرماندار سردشت با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در این دوره از انتخابات گفت: ۴۶ درصد از واجدین شرایط رای دادن در این شهرستان در این دوره از انتخابات شوراها مشارکت داشتند.

منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای "ربط"، "نلاس" معرفی شدند

اقصی نخشی پور همچنین اظهار داشت: در شهر ربط ، "حسن حسینی" با هزار و ۲۵۱ رای ، "کمال کمانی" با هزار و ۲۰۰ رای، "مال مال توفیقی" با هزار و ۱۸۹ رای، "سعید کریم زاده" با هزار و ۸۳ رای و "شهاب رمضان پور" با هزار و ۴۳ رای به عنوان نفرات اصلی انتخاب شدند.

او افزود: "آکو خضرزاده" با ۸۶۱ رای، "هلاله شیخه پور" با ۶۱۴ رای و "فرهاد اسماعیل زاده" با ۶۰۹ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار سردشت مجموع آرای ماخوذه در شهر ربط را پنج هزار و ۳۵۰ رای و آرای باطله را ۲۳۶ رای اعلام کرد.

نخشی پور اضافه کرد: در شهر نلاس نیز "عبدالله صالحی" با هزار و ۱۱۰ رای ، "عثمان واوی" با هزار و ۵۴ رای ، "اسماعیل عبدالهی" با ۸۹۹ رای، "خالد احمدپور" با ۸۴۳ رای و "رسول فهر" با ۸۰۳ رای نفرات اصلی و
"
سیروان تیموری" با ۷۷۴ رای، "سیروان علیزاده" با ۷۱۳ رای و "عبدالکریم عبدالهی" با ۶۷۱ رای نفرات علی البدل را تشکیل می دهند.

او افزود: در این شهر نیز مجموع آرای ماخوذه چهار هزار و ۱۰۵ رای و تعداد آرای باطله نیز ۷۸ رای است.

فرماندار سردشت اظهار داشت: در شهر میرآباد نیز "سلیمان شایقی راد" با هزار و ۱۷۳ رای، "علی خوش خدمت فرد" با هزار و ۱۲۶ رای، "نجم الدین نوری زاده" با هزار و ۳۲ رای ، "احمد منصرف" با هزار و ۲۱ رای و "خالد فروزنده با ۹۴۴ رای نفرات اول تا پنجم هستند که به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

او گفت: "خالد محمدیار" با ۸۹۴ رای، "رحمت خاتم گویا" با ۸۸۳ رای و "رحمان محمود زاده" با ۸۸۲ رای به عنوان نفرات علی البدل انتخاب شدند.

نخشی پور افزود: در شهر میرآباد از سه هزار و ۵۴۷ رای ماخوذه ، ۶۷ رای باطله بود.

کد خبر 11931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha