آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت انتخابات 1400

سرویس کردستان - جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان بر  آمادگی و ارتقاء توان عملیاتی پلیس کردستان برای تامین نظم و امنیت انتخابات 1400 تاکید کرد.

به گزارش کُرد پرس، سردار رسول برزوئی صبح امروز در رزمایش امنیت و آرامش ویژه انتخابات 28 خرداد ماه 1400، امنيت جامعه را ثمره اقتدار و کارآمدی پليس در جامعه دانست و اظهار کرد: نيروي انتظامي به عنوان يار مهربان مقتدر در کنار مردم است و اقتدار و قاطعيت خود را بر اساس ضوابط قانوني و با رعايت حقوق شهروندي اعمال مي کند.

وی افزود: امنيت اولين نياز جامعه بشري است و هر اقدامي كه در جامعه صورت گيرد قطعا در سايه امنيت است و اقتدار پليس در جامعه مهر تائيد بر اين مهم است.

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان ادامه داد: عزت و اقتدار ايران اسلامي و اين نظام مقدس نتيجه تلاش هاي جان بر كفان نيروي انتظامي در راستاي تأمين نظم و امنيت پايدار در سراسر ايران اسلامي است.

سردار برزوئی با اشاره به اينكه كاركنان ناجا سربازان ولايت هستند، یادآور شد: امروز خدا را شاکريم كه چهارچوب ناجا از فرماندهان گرفته تا ساير نيروها، از افرادي مومن و صديق و خدمت گذار به نظام و انقلاب و رهبري بوده که در سرتاسر کشور در برقراري نظم و امنيت شبانه روزي تلاش مي کنند.

وی با قدردانی از تلاش ها و اقدامات هدفمند کارکنان انتظامی در راستای تامین امنیت، بیان کرد: مردم از نزديك خدمات ارزشمند و ايثارگونه پليس در تأمين امنيت و آرامش فردي و اجتماعي را مي بينند و لمس مي کنند و همواره قدردان نيروي انتظامي هستند.

کد خبر 11758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha