ارتقا ایمنی اولویت توسعه راههای استان می باشد

سرویس کردستان - استاندار کردستان گفت: ارتقا ایمنی و حفظ جان مسافران و کاهش تلفات در اولویت توسعه راه های استان قرار دارد.

به گزارش کُرد پرس، بهمن مرادنیا دوشنبه شب در جلسه بررسی وضعیت اجرای مسیر مواصلاتی سنندج - مریوان و قطعات کریدور شمال - جنوب در استان کردستان، اظهار کرد: باید با افزایش سطح ایمنی در مسیرهای در دست احداث استان شاهد کاهش میزان حوادث جاده ای و تلفات احتمالی در این محورها باشیم.

وی افزود: افزایش پوشش آنتن دهی در محورهای در دست اقدام باید در اولویت قرار گیرد و به مسافرین خدمات مخابراتی و ارتباطی مناسبی صورت گیرد.

استاندار کردستان در بخشی دیگر از سخنانش با بیان اینکه ما مسئول ایمنی مسافران در سطح استان هستیم، در ادامه بر لزوم تسریع در نصب تابلو و علائم ایمنی راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی سنندج - مریوان و کریدور شمال به جنوب تاکید کرد.

مرادنیا یادآور شد: هدف ما خدمت به مردم می باشد و قطعا اگر در این راستا کاستی هایی هم وجود داشته باشد با همه توان در جهت رفع این مشکلات تلاش خواهد شد.

وی بیان کرد: افتتاح مسیر سنندج - مریوان و قطعات کریدور شمال - جنوب در استان یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید است و بر طبق برنامه زمان بندی و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کردستان گفت: تسهیل در ترددها و کاهش میزان حوادث و تلفات جاده ای و نیز کمک به توسعه پایدار استان از نتایج مهم و تاثیرگذار بهره برداری از این پروژه ها می باشد.

مرادنیا اظهار کرد: افتتاح فرودگاه سقز برای توسعه پایدار و به ویژه برای ارائه خدمات در منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان و تسهیل در تردد هوایی استان بسیار حائز اهمیت است و باید هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: باید با همه توان برای تحقق توسعه پایدار استان تلاش کنیم تا مردم لذت این خدمتگذاری صادقانه را با همه وجود احساس کنند.

کد خبر 11592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha