لزوم برخورد با متخلفان انتخاباتی فعال در فضای مجازی

سرویس کردستان - رئیس کل دادگستری کردستان گفت: با افرادی که در بحث انتخاباتی در حوزه فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می کنند، به شدت برخورد می شود.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان، با اشاره به اولویت های مهم هر انتخاباتی در جمهوری اسلامی، اظهار کرد: حضور حداکثری مردم و انتخاب اصلح از مهم ترین اولویت های انتخابات هستند.

وی افزود: به لطف خداوند در این دوره از انتخابات نیز مثل دوره های قبل مردم کردستان مشارکت خوبی خواهند داشت و با فهم و بصیرت بالای خود دشمنان انقلاب را مایوس می کنند.

رئیس کل دادگستری کردستان ادامه داد: در تمامی نظام های جهان نهادهای مشابه شورای نگهبان وجود دارد و افرادی که شبهه ای در صلاحیت شان باشد با دقت در احراز صلاحیت شان رسیدگی می شود.

حجت الاسلام حسینی فصل الخطاب همه مسائل را در کشور حاکمیت قانون دانست و یادآور شد: بحث بصیرت افزایی بسیار حائز اهمیت است و مدیران استان کردستان باید با تبیین دستاوردهای نظام برای مردم در عرصه های مختلف، سیاه نمایی دشمنان را خنثی کرده و در جهت تحقق حضور حداکثری و انتخاب اصلح بکوشند.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط انتخابات امسال که اکثریت تبلیغات در فضای مجازی صورت می گیرد، باید از این فضا استفاده صحیح و مثبت انجام گیرد تا انتخابات سالم و پرشوری برگزار شود.

رئیس کل دادگستری کردستان ضمن تاکید به افرادی که در فضای مجازی از خطوط قرمز نظام عبور می کنند به آنها هشدار داد، گفت: دادگستری رفتار تمامی افراد را در فضای مجازی رصد کرده و با متخلفان بشدت برخورد و در این زمینه هیچ گونه اغماضی نخواهد داشت.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان و دبیر این ستاد نیز صیانت از شفافیت و سلامت انتخابات را وظیفه همگان توصیف کرد و اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان نباید از شخص خاصی در انتخابات جانبداری کنند.

بهادر اسدی افزود: دادگستری استان کردستان اقدامات تفرقه انگیز افراد را در فضای مجازی رصد کرده و کسانی که در فضای مجازی به نامزدها افترا می زنند را به صورت جدی مورد پیگرد قضایی قرار می دهد.

کد خبر 10820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha