تکذیب استعفای وزیر بهداشت عراق و موافقت عبدالمهدی با آن

سرویس عراق و اقلیم کردستان - منابع مختلف خبر استعفای وزیر بهداشت عراق از منصب خود و تصمیم نخست وزیر این کشور برای پذیرش استعفا را تکذیب کردند.

به گزارش کردپرس، خبرگزاری المدار شامگاه دوشنبه از یک منبع آگاه نقل کرد که علاء العلوان، وزیر بهداشت عراق، استعفای خود از این منصب را به عادل عبدیالمهدی، نخست وزیر این کشور تحویل داده است.

به گفته منبع مذکور که نام وی فاش نشده، عبدالمهدی با استعفای وزیر بهداشت عراق از این منصب ممانعت نکرده و تصمیم خود در این زمینه را پس از تکمیل کابینه دولت اعلام خواهد کرد.

با این حال، یک منبع آگاه در وزارت بهداشت عراق بامداد امروز (سه شنبه) در گفت و گو با خبرگزاری الاخباریه تاکید کرد که گزارش های حاکی از استعفای العلوان، شایعه ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد.

سیف بدر، سخنگوی وزارت بهداشت عراق نیز در گفت و گو با بغداد الیوم در این باره اظهار داشت: العلوان به طور بسیار طبیعی سرگرم کار خود می باشد و اخبار حاکی از ارائه استعفای وی نیز کاملا نادرست است.

السومریه نیوز نیز در این رابطه از عالیه نصیف، نماینده پارلمان عراق نقل کرد: با وزیر بهداشت تماس گرفتم تا در جریان صحت و سقم خبر استعفای وی از منصب خود قرار بگیرم؛ العلوان به من اطلاع داد که این خبر عاری از صحت است.

کد خبر 107454

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha