جمع‌آوری امضا از سوی برخی اعضای شورای کرکوک برای برکناری ریبوار طالبانی

سرویس عراق و اقلیم کردستان - یکی از اعضای عرب شورای استان کرکوک از تلاش برای جمع آوری امضا با هدف برکناری رئیس کُرد شورا و برگزاری جلسه انتخاب رئیس جدید در اواسط هفته آینده خبر داد.

به گزارش کردپرس، محمد غرب، عضو شورای استان مورد مناقشه کرکوک در شمال عراق امروز (دوشنبه) در گفت و گو با السومریه نیوز اظهار داشت: شماری از اعضای شورای استان کرکوک از قومیت های مختلف برای تعیین سرنوشت منصب ریاست شورا، از سر گیری فعالیت کمیته های آن و تشکیل یک هیئت جدید به دور از اختلافات سیاسی، در یک جلسه مشورتی شرکت کردند.

غرب ضمن اعلام این که شرکت کنندگان در این جلسه بر سر تعیین هشتم ژانویه آینده (سه شنبه هفته آینده) به عنوان زمان برگزاری جلسه شورای استان کرکوک و انتخاب رئیس و نائب رئیس جدید شورا به توافق رسیدند، در این باره افزود: هدف از این کار، از سرگیری فعالیت کمیته های شورا و پیگیری امور مالی و اداری استان تا زمان برگزاری انتخابات می باشد.

این عضو عرب شورای استان کرکوک همچنین تصریح کرد: آن دسته از اعضای شورای کرکوک که در استان حضور دارند، در حال جمع آوری امضا برای برکناری ریبوار طالبانی، سرپرست شورا هستند به ویژه آن که بیش از یک سال است که در مقر شورا حضور نیافته و در این اواخر نیز حکم زندان وی صادر شده است.

کد خبر 102796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha