هدف از وزیر دفاع عراق به کرکوک برای تشکیل اتاق های عملیات مشترک نبود

سرویس عراق و اقلیم کردستان – سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد هدف از سفر وزیر دفاع این کشور به کرکوک اطلاع از وضعیت امنیتی این استان بوده است.

به گزارش کرد پرس به نقل از شفق نیوز، سرلشکر یحیی رسول در این باره گفت: سفر جمعه عناد وزیر دفاع عراق به کرکوک و بازدید وی از فرماندهی مقر میدانی نیروها در این شهر با هدف اطلاع از وضعیت امنیتی و پیگیری عملیات نظامی با هدف پیگرد بقایای تشکیلات تروریستی داعش انجام گرفته است.

سرلشکر یحیی رسول با تکذیب اخبار منتشره درباره جمعه عناد به کرکوک با هدف تشکیل مراکز عملیات مشترک بین نیروهای عراقی و نیروهای پیشمرگ افزود: وزیر دفاع در این سفر از پایگاه هوایی ارتش در کرکوک بازدید کرد و در جریان کمبودهای آن قرار گرفت.

یادآور می شود وزیر دفاع عراق روز گذشته برای دیدار با مقامات نظامی و امنیتی کرکوک وارد این استان شد.

جمعه عناد در این سفر به همراه راکان سعید الجبوری استاندار کرکوک، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده نیروی هوایی ارتش و معاون رئیس ستاد مشترک ارتش و فرمانده پلیس فدرال عراق از مقر نیروهای عملیات مشترک در کرکوک دیدار و با سرلشکر ستاد علی الفریجی و شمار دیگری از افسران فرماندهی این مقر گفتگو کرد.

وزیر دفاع عراق همچنین در این سفر در نشست با فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی استان کرکوک و وزارت دفاع، درباره وضعیت امنیتی این استان، عملیات نظامی ضروری، تقویت تلاش ها برای برقراری ثبات و افزایش هماهنگی بین کلیه نیروهای نظامی در چارچوب فرماندهی مقر میدانی عملیات مشترک گفتگو و تبادل نظر کرد.

کد خبر 10115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha