زمین ها و اموال راکد هلال احمر در آذربایجان غربی احیا شوند

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: با فعال کردن و احیای زمین ها و اموال راکد هلال احمر می توان از ظرفیت های موجود استفاده بیشتری کرد و برای ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه هلال احمر باید موقوفات و املاک مجموعه سازماندهی شوند.

به گزارش کردپرس، آیت الله قریشی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه، در دیدار با مدیر عامل هلال احمر استان اظهار داشت: جلوگیری از ریخت و پاش و اسراف در بیت المال می تواند راندمان کار را بیشتر کرده و باعث انجام کارهای بیشتر با بودجه های اندک در مجموعه ها شود.

او با اشاره به اینکه توجه به ظرفیت ها و امکانات موجود هلال احمر بسیار مهم است، افزود: می توان با به کارگیری ظرفیت های موجود خدمات بیشتر و بهتری به مردم ارائه داد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر قریشی در ادامه این دیدار اظهار کرد: با فعال کردن و احیای زمین ها و اموال راکد هلال احمر می توان از ظرفیت های موجود استفاده بیشتری کرد. مردم به هلال احمر اعتماد دارند و آماده کمک به این مجموعه هستند لذا با کمی تبلیغ در خصوص وقف اموال به هلال احمر، می توانید در جذب موقوفات برای این مجموعه جهت توسعه خدمات به مردم وحل مشکلات شعب شهرستان ها بهره مند شوید .

نماینده محترم ولی فقیه دراستان و امام جمعه ارومیه گفت: برای ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه هلال احمر باید موقوفات و املاک مجموعه سازماندهی گردد.

او افزود: عجین کردن فرهنگ و معنویت با میدان اجرایی کار سبب پیشرفت و تسریع در امور می شود،در ارتقاء فرهنگ و معنویت کارکنان می توان از طلبه های جوان استان بهره برد.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: آگاهی مردم نسبت به خطرات و نحوه جلوگیری از آسیب ها با رویکرد جدی به آموزش عمومی مردم و کمک های اولیه در حوادث می تواند سبب کاهش خسارات در حوادث وسوانح شود، در آموزش های عمومی استفاده از ظرفیت صداوسیما می تواند بسیار موثر باشد.

نماینده ولی فقیه دراستان و مام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: اخلاص در کار علاوه بر بیشتر کردن ارزش کار سبب کسب ثواب اخروی نیز می گردد لذا تلاش کنید در خدمت به مردم خالصانه عمل کنید و نهادینه شدن تقوا، خداترسی و معنویت در پایگاه های هلال احمر سبب بهتر شدن پیشرفت کارها در این مجموعه می شود.

کد خبر 9791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha