محکومیت 2 واحد مرغداری در پیرانشهر/١٠ تن مرغ منجمد احتکاری کشف شد

سرویس آذربایجان غربی- رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: در راستای نظارت بر نحوه تولید و توزیع مرغ زنده در این شهرستان برای 2 واحد مرغداری پرونده تخلف به ارزش بیش از یک میلیارد و 168 میلیون ریال تشکیل شده و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم نهایی ارجاع شد.

قادر پیروتی در این خصوص به کردپرس گفت: در راستای نظارت و بازرسی از واحد های صنفی و غیر صنفی این شهرستان با ادارات و نهاد های مرتبط گشت های مشترک جهت کنترل عملکرد واحدها در حال انجام است.

او افزود: اجرای گشت های مشترک با کارشناسان جهاد کشاورزی پیرانشهر از واحدهای عرضه سموم و کودهای کشاورزی 18 مورد بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل 7 فقره پرونده تخلف با عناوین عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور فروش تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

پیروتی تصریح کرد: همچنین با توجه به آغاز فصل کاری ساخت و ساز در این شهرستان از واحد های تولیدی شن و ماسه نیز بازرسی های سر زده انجام شد که برای 6 واحد تولید پرونده تخلف صنفی با موضوع گرانفروشی به ارزش 4 میلیارد و 820 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی و صدور حکم نهایی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده شد.

رییس اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان پیرانشهر اضافه کرد: در راستای نظارت بر نحوه تولید و توزیع مرغ زنده در این شهرستان از مرغداری ها نیز بازرسی به عمل آمد که برای 2 واحد مرغداری پرونده تخلف صنفی با عناوین گرانفروشی و توزیع خارج از شبکه به ارزش بیش از یک میلیارد و 168 میلیون ریال تکمیل و به تعزیرات حکومتی جهت صدور حکم نهایی ارجاع گردید.

پیروتی گفت: همچنین طی بازرسی های انجام شده از کشتارگاه مرغ پیرانشهر 10 تن مرغ منجمد احتکار شده در انبار این واحد کشف وضبط شد که مقرر شد مرغ های کشف شده در سطح شهرستان و استان با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار برای استفاده عموم توزیع گردد.

کد خبر 9152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha