بازار مرغ در ارومیه به ثبات رسید/کمبودی در استان وجود ندارد

سرویس آذربایجان غربی- پس از ماه ها صف طولانی مردم برای دریافت مرغ در شهرهای مختلف آذربایجان غربی و کمبود این کالای اساسی، اکنون، معاون بهیود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از ثبات بازار مرغ در ارومیه خبر داده و می گوید: مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم وجود ندارد.

به گزارش کردپرس، رضا یوسفی رضایی افزود: امروز دوم اردیبهشت ماه سالجاری بیش از ۲۷۹ تن مرغ در کشتارگاه های استان کشتار و به بازارعرضه شد.

او ادامه داد: این میزان مرغ کشتار شده به تعداد ۱۶۶ هزار و ۱۶ قطعه مرغ زنده با تناژ بیش از ۲۷۹ تن درسطح ۱۲ کشتارگاه طیور استان تولید و روانه بازار شد.

یوسفی رضایی میزان مرغ مورد نیاز روزانه استان را‌‍ ۲۳۰ تن اعلام و اظهار کرد: این میزان تولید بیش از نیاز استان به شمار می رود و در حال حاضر در استان کمبودی در زمینه مرغ نداریم.

به گزارش کردپرس، با ورود به سال جدید صف های مردمی برای دریافت مرغ در آذربایجان غربی همچنان ادامه داشت و مشخص نبود مرغ هایی که، نظارت قانونی بر تامین آنها از مرغداری‌ها تا کشتارگاه بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و از کشتارگاه تا فروشندگی‌ها برعهده سازمان صنعت و معدن و تجارت است، به ناگاه از وسط راه به کجا کشیده می شدند، که مردم مجبور بودند ساعت ها برای خرید یک عدد در صف بایستند.

کد خبر 8416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha