صف های دریافت کالا کرامت انسانی را تضییع می کند/دستگاهای متولی اقدام کنند

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ارومیه تاکید کرد: دستگاههای متولی هر چه سریعتر برای جلوگیری از ایجاد صف های دریافت کالای اساسی که کرامت انسانی را تضییع می کند، برنامه ریزی کرده و تعداد مراکز توزیع را نیز افزایش دهند.

به گزارش کردپرس، رسول مقابلی در جلسه ستاد مقابله با کرونا آذربایجان غربی اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا همچنان در حال افزایش است، گفت: مسئولین اجرایی و نظارتی ضروری است با تدابیر ویژه و با تشدید نظارت نسبت به اجرای محدودیت ها اهتمام جدی داشته باشند.

او تاکید کرد: برای حفظ جان و سلامتی مردم، همه با هم افزایی فعالانه، عزم خود را برای مبارزه با ویروس کرونا جزم کنند.

فرماندار ارومیه در ادامه با اعلام اینکه ۲۵ تیم متشکل از سازمان صمت، اتاق اصناف، اتحادیه ها، نیروی انتظامی و با نظارت مرکز بهداشت و فرمانداری، اجرای محدودیت ها را در شهرستان کنترل می کنند، افزود: هم اکنون اکثر مشاغل گروههای شغلی ۲، ۳ و ۴ در ارومیه تعطیل هستند و ضرورت حمایت از مشاغل آسیب دیده و ارجاع مشکلات آنها به ستاد ملی کرونا، بیش از پیش احساس می شود.

مقابلی همچنین از تداوم محدودیتها در پارکها، بوستانها، تفرجگاهها و باغ رضوان خبر داد و گفت: در حوزه ممنوعیت تردد شبانه و بین شهری، مناطق استقرار پلیس و برخوردهای قانونی افزایش یافته، اما همچنان همراهی خود مردم ضروری است.

او با اعلام اینکه ۲۴ دستگاه معین مسئول اجرای پروتکل ها در حوزه اداری و مجموعه تحت پوشش خود بوده و باید پاسخگو باشند، تاکید کرد: دستگاههای متولی هر چه سریعتر برای جلوگیری از ایجاد صف های دریافت کالاهای اساسی که کرامت انسانی را تضییع می کند، باید برنامه ریزی کرده و تعداد مراکز توزیع را نیز افزایش دهند.

کد خبر 8294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha