تخریب و سیاه نمایی موجب بی اعتمادی به نظام می شود

سرویس کرمانشاه _ رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه، بی اهمیت جلوه دادن انتخابات و ناکارآمدنشان دادن مدیران را از جمله اهدف رسانه های معاند دانست و گفت:در این شرایط تخریب و سیاه نمایی به ناامیدی و بی اعتمادی مردم از نظام اسلامی خواهد انجامید که باید از آن دوری کرد.

به گزارش کردپرس؛ "حسین خوش اقبال" در جلسه ستاد انتخابات صداو سیمای استان که در ساختمان سیما تشکیل شد، با تقدیر از تلاشهای صدا و سیما در انعکاس خدمات دولت و نظام اسلامی گفت: بیان عملکردها در رسانه ملی در رضایتمندی مروم موثر بوده و نگرش عمومی را تغییر خواهد داد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به اهمیت رای و مشارکت مردم در انتخابات اظهارداشت: هنر رسانه ها، نخبگان و دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی شنیدن گلایه ها و انتقادات مردم و جذب آنها به مشارکت هر چه بیشتر در انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه "بایستی فضا را به سمت مشارکت حداکثری پیش ببریم" یادآورشد: مشارکت حداکثری اولویت و تمرکز ستاد انتخابات است ومی طلبد منتخب انتخابات رای بالایی داشته باشد ولو اینکه مخالف گرایش ما باشد.

خوش اقبال با بیان اینکه" جبهه استکبار و شبکه های معاند دست بدست هم داده اند که انتخابات پرشور" نباشد افزود: نتیجه یک انتخابات پرشور،رییس جمهور قوی برای پیش برد برنامه های داخلی و موضع گیری های بین المللی خواهد بود.

وی با تاکید بر جذب همه علاقمندان به ایران و نظام در انتخابات تصریح کرد:صدا وسیما صدای گویای نظام است و توقع از این رسانه تبلیغ مشارکت حداکثری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با اشاره به مشکلات و تنگناهای اقتصادی سال ۹۹ گفت:علیرغم بیکار شدن جمع قابل توجهی با شیوع کرونا، مردم بزرگوارانه و صبورانه همراهی داشته اند و باید قدردان این مردم بود.

حسین خوش اقبال تمرکز جبهه استکبار و شبکه های معاند را ایجاد یاس و ناامیدی از صندوق رای و انتخابات عنوان کرد و گفت: واکنش شبکه های معاند به توافق ایران و چین نشان میدهد که چه توان و انرژی برای ایجاد یاس و ناامیدی گذاشته است.
وی با تاکید بر ضرورت امید آفرینی در جامعه افزود: نشاط افزایی در اقوام موجب تقویت وحدت میشود کما اینکه گاهی یک موسیقی یک لباس و برپایی یک آئین در مشارکت اثرگذار است.

کد خبر 7070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha