2 باند سرقت از منزل توسط پلیس آگاهی کردستان شناسایی و دستگیری شدند

سرویس کردستان- رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: در راستای اجرای طرح نوروزی 1400 که از 28 اسفند ماه سال 99 آغاز شد تا امروز 2 باند سرقت از منزل توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کُرد پرس، عبدالله فاتحی در نشست با خبرنگاران استان کردستان، گفت: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروهای پلیس آگاهی کردستان طی سال‌جاری طرح نوروزی مبارزه با سرقت اجرا شد که طی آن 11 سارق اموال منزل، اماکن خصوصی و خانه باغ، مغازه و وسایل و قطعات داخل خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: در همین راستا با تمهیدات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی پلیس آگاهی 6 نفر سارق منزل در قالب 2 باند شناسایی و دستگیر شدند که به 48 فقره سرقت به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی کردستان ادامه داد: همچنین در ادامه اجرای این طرح 2 سارق مغازه در سنندج نیز دستگیر شدند که در اعترافات خود به 2 فقره سرقت به ارزش 20 میلیون تومان اعتراف کردند.

فاتحی یادآور شد: یک نفر سارق اماکن خصوصی و خانه باغ‌های اطراف شهر نیز با پیگیری ماموران پلیس آگاهی کردستان شناسایی و دستگیر شد که در اعترافات خود به 15 فقره سرقت به ارزش 100 میلیون تومان اعتراف کرد.

وی بیان کرد: همچنین در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت وسایل و قطعات داخل خودروی آنها 2 سارق شناسایی شدند که پس از دستگیری به 25 فقره سرقت اعتراف کرده و ارزش کالاهای کشف شده از آنها 30 میلیون تومان بوده است.

رئیس پلیس آگاهی کردستان گفت: با اجرای این طرح علاوه بر تمامی سرقت‌های صورت گرفته در سال‌جاری موفق شدیم بخشی از شرقت‌هایی که سال گذشته نیز به وقوع پیوسته بود را کشف کنیم و میزان کشفیات سرقت‌های به وقوع پیوسته را به 104 درصد برسانیم.

کد خبر 6909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha