عدم مشارکت زنان در ثبت‌نام انتخابات شورای شهر مهاباد/شهر گوک تپه همچنان بدون نامزد انتخاباتی!

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار ویژه مهاباد گفت: تاکنون 18 نفر برای انتخابات شورای اسلامی شهر مهاباد نام نویسی کردند و متاسفانه زنان تا این لحظه پیش قدم نشده اند.

به گزارش کردپرس، عارف خدرلو بیان کرد: تا چهارمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا 22 نفر جهت تایید نهایی مراحل ثبت‌نام خود به فرمانداری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد 18 نفر مربوط به حوزه مهاباد و ٤ نفر مربوط حوزه خلیفان بودند.

او افزود: متاسفانه با گذشت چهار روز از روند ثبت‌نام، هیچ داوطلبی از حوزه گوک‌تپه جهت نام‌نویسی آمادگی خود را برای حضور در انتخابات اعلام نکرده است.

فرماندار مهاباد در ادامه با ابراز تاسف از حضور مشارکت زنان در ثبت‌نام انتخابات تصریح کرد: از مجموع کسانی که ثبت‌نام آن‌ها نهایی شده است، نام هیچ زنی به چشم ‌نمی‌‌خورد.

خدرلو با اشاره به فراهم‌بودن بسترهای اینترنتی افزود: خوشبختانه داوطلبان از امکانات مجازی برای ثبت‌نام بهره لازم را گرفته‌اند و در این بین تنها یک نفر فرایند ثبت‌نام خود را به شیوه تمام حضوری انجام داده است.

داوطلبین تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ٢۶ اسفند ١٣٩٩ می‌توانند با مراجعه به فرمانداری روند ثبت نام خود را در ششمین انتخابات شوراهای شهر و روستا تکمیل کنند.

در شهر مهاباد با جمعیت بیش از ۵۰ هزار تا ۲۰۰ هزار نفر، ۷ عضو اصلی و ۵ عضو علی البدل برای شورای شهر انتخاب می شوند.

کد خبر 6300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha