هوای کردستان تا آخر هفته جاری بارانی است

براساس پیش بینی نقشه های هواشناسی از روز چهارشنبه هفته جاری سامانه بارشی جدیدی وارد منطقه شده و هوای استان تا روز جمعه بارانی است.

به گزارش کرد پرس، اداره کل هواشناسی کردستان اعلام کرد سامانه بارشی که از روز گذشته وارد استان شده امروز عبور می کند و از بعد از ظهر امروز تا صبح روز چهارشنبه بارش باران در حد احتمال خواهد بود.

بر اساس این گزارش از روز چهارشنبه موج بارشی جدید وارد استان می شود که بیشترین فعالیت این سامانه تا عصر روز پنجشنبه خواهد بود اما پس از آن تا صبح روز جمعه بارش ها پراکنده و در نقاطی از استان است.

همچنین عمده ترین فعالیت این سامانه در بخش غربی استان از جمله دیواندره، سروآباد، بخش هایی از کامیاران، بانه و همچنین بخش شمال شرقی استان خواهد بود و بخش مرکزی استان را کمتر در بر می گیرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان دمای هوا از امروز تا روز چهارشنبه نیز روند افزایشی داشته، اما روزهای پنجشنبه و جمعه با افت دما مواجه خواهیم شد و پس از آن از روز شنبه تا اواسط هفته آینده بازهم دما افزایشی است.

گفتنی است در ۲۴ ساعت گذشته روستای (بله جار) در محور شهرستان های سقز و بانه با دمای صفر درجه سردترین نقطه استان و سلین با ۲۵ درجه گرمترین نقطه استان بودند و دمای هوای سنندج نیز بین هفت و ۲۱ درجه در نوسان بود.

کد خبر 43907

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha