امنیت مردم خط قرمز پلیس است/برخورد با هنجارشكنان چهارشنبه آخر سال

فرمانده انتظامي کردستان با بیان اینکه پلیس مخالف شادی مردم نیست، گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوري باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند، برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان پلیس خواهند بود و وسایل نقلیه آنان نیز به پارکینگ منتقل خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، سردار علی آزادی گفت: برگزاري مراسم چهارشنبه سوري به شكل نادرست توسط عده ای محدود، موجب شده تا روزهاي پاياني سال به روزهاي نگراني و اضطراب خانواده ها تبديل شده و شاهد حوادث غم باری باشيم که بيشترين قربانيان آن، كودكان و نوجوانان هستند.

وی افزود: پلیس مخالف شادی مردم نیست و خود را موظف می داند که امنیت شهروندان را در تمامی مراسمات برقرار کند، اما با بی نظمی و اخلال در امنیت مخالف است.

فرمانده انتظامی کردستان با تاکید بر برخورد با هنجارشكنان چهارشنبه پایانی سال، اظهار کرد: افرادی که در شب چهارشنبه سوري باعث ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی شوند برابر مقررات تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت قرار می گیرند و وسایل نقلیه آنان نیز توقيف خواهد شد.

سردار آزادی از کشف بیش از 4 میلیون 500 هزار انواع مواد محترقه خبر داد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون خصوصا در این ایام 4 میلیون و 560 هزار عدد انواع مواد محترقه توسط انتظامی استان کشف شده است.

وی به خانواده ها توصیه کرد، نظارت کافی بر فرزندان خود داشته باشند تا مبادا نوجوانان و جوانان با سهل انگاری و لحظه ای غفلت، حادثه ای ناگوار و گاهی جبران ناپذیر را رقم زده و شادی نوروز را به کام خود تلخ کنند.

کد خبر 43903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha