فرونشست یک منزل مسکونی در بافت غیر مجاز مهاباد/ ٣ خانه مجبور به تخلیه شدند

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد از فرونشست زمین یک باب منزل مسکونی احداث شده خارج از محدوده شهر خبر داد و گفت: جهت جلوگیری از بروز هرگونه خسارت این منزل تخریب و ساکنان ٣ خانه اطراف نیز مجبور به تخلیه فوری شدند.

بە گزارش کردپرس، سردار فداکار مکری در خصوص این خبر گفت: بر اثر رانش یک منزل مسکونی خالی از سکنه در شهرک خانقاه، همکاران ایستگاه مرکزی و دو اکیپ به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: منزل مذکور جزو بافت‌های غیرمجاز شهرک خانقاه محسوب شده و علی‌رغم اینکه مدت زمان ساخت آن چند سال بودە به علت غیر استاندارد بودن دچار فرونشست شده بود.

فداکار مکری تصریح کرد: منزل مسکونی یک طبقه و دارای اختلاف ارتفاع ٨ متری با کوچه بالاتر و فاضلاب آن نیز به صورت سنتی در یک چاه دفع شده بود که همین امر منجر به فرونشست بخشی از آن شده بود، لذا ٣ منزل مسکونی همجوار آن با هماهنگی دستگاهای مربوطه تخلیه شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی مهاباد گفت: با حضور دبیر و نماینده ستاد مدیریت بحران شهرستان برای ایمن سازی محل و منازل مسکونی همجوار، عملیات تخریب این منزل توسط همکاران حوزه نقلیه شهرداری انجام شد.

او اضافه کرد: با توجه به خالی بودن منزل مسکونی و انجام عملیات تخریب پیش از بروز حادثه، تخریب آن خسارتی جانی به دنبال نداشت.

کد خبر 43788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha