کردستان فاتح سه رده مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور

سرویس کردستان- رقابت های مچ اندازی بانوان قهرمانی باشگاه های کشور با رقابت ورزشکاران در بخش نوجوانان، جوانان، امیدها و معلولین با معرفی برترین ها پایان یافت و کردستان قهرمان بخش امید، جوانان و معلولان شد.

به گزارش کرد پرس، در دومین روز از ششمین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی باشگاه های کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی سنندج در حال برگزاری است، روز گذشته کردستان در رده امید این رقابت ها در ۲ بخش دست راست و چپ عنوان قهرمانی را به دست آورد.

مقام نخست رده نوجوانان را در هر ۲ بخش دست چپ و راست یزدی ها از آن خود کردند و در رده جوانان نیز کردستان مقام اول دست راست و یزد مقام اول دست چپ را به دست آورد و در بخش معلولان هم کردستان میزبان توانست عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

این رقابت ها با شرکت ۱۶۰ مچ انداز در سالن فجر سنندج آغاز شد و نفرات و تیم های برتر رده امید، نوجوانان و جوانان تاکنون مشخص شده اند.

۱۵ استان کشور در این رقابت ها حضور دارند و برترین های این رقابت ها در مسابقات قهرمانی مچ اندازی آسیا که در ایران برگزار می شود حضور خواهند یافت.

این رقابت ها امروز با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان خواهد داد و از چهارشنبه مردان کشور برای تعیین قهرمان باهم مچ اندازی خواهند داشت.

ششمین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش زنان و بیست و ششمین دوره در بخش مردان و انتخابی تیم ملی از ۱۳ تا ۲۰ اسفند به مدت هشت روز برگزار می شود.

نفرات برتر این دوره از رقابت ها در قالب تیم ملی مچ اندازی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.

با اعلام کمیته مچ اندازی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان و آقایان آسیا اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد و استان کردستان یکی از گزینه های مطرح برای میزبانی این مسابقات است.

کد خبر 43629

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha