کلنگ زنی و افتتاح چند پروژه آبرسانی ایلام با حضور معاون رئیس جمهور

سرویس ایلام - با حضور معاون امور مجلس ریاست جمهوری چند پروژه آبرسانی در ایلام کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، امروز جمعه سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری به ایلام آمد و ضمن دیدار با امام جمعه و حضور در میز خدمت ادارات کل استان در محل نمازجمعه، در افتتاح و کلنگ زنی چند طرح و پروژه آبرسانی ایلام شرکت کرد.

پروژه های آبرسانی به شهرک میلاد و مساکن ۶۴۰ واحدی طرح نهضت ملی مسکن شهر ایلام، پروژه احداث مخزن ۳ هزار متر مکعبی زون ۶ شهری منطقه شهرک چالیمار و لایه مرزی شهرک جانبازان، پروژه احداث مخزن ۵ هزار متر مکعبی زون ۱ و ۲ شهری ( منطقه بانبرز، بعثت و شهرک هجرت شهر ایلام) کلنگ زنی و پروژه های مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهرک قائم شهر ایلام امروز افتتاح و کلنگ زنی شدند.

معاون امور مجلی رئیس جمهور در حاشیه این برنامه ها عنوان کرد: اقدامات خوبی در خصوص بحث انتقال آب از دریا در حال انجام است و باید از این‌ نعمت به رغم خشکسالی استفاده مطلوب به عمل آوریم.

حسینی با تقدیر از تلاش های بسیج، سپاه و دیگر ارگان ها در بحث آبرسانی در مناطق محروم بیان کرد: همه نهادها در کنار هم هستند و به طور قطع این هم افزایی باعث خدمت بیشتر به مردم خواهد شد.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری ادامه داد: در برنامه پنج ساله هفتم که در حال تدوین است، ۱۲ مساله اصلی برای کشور در نظر گرفته شده که یکی از این‌ مسایل توجه خاص به بحث و مساله آب است.

کد خبر 43470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha