در دو هفته‌ی آینده لایحه بودجه سال ۲۰۲۳ به مجلس ارسال می‌شود

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ عضو کمیسیون دارایی در مجلس عراق اعلام کرد: پیش‌بینی می‌شود که در دو هفته‌ی آینده لایحه بودجه سال ۲۰۲۳عراق فدرال به مجلس ارسال شود.

به گزارش کردپرس به نقل از «باسنیوز»: دکتر «جمال کوچر» عضو کمیسیون دارایی در مجلس عراق اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود در دو هفته‌ی آینده از طرف هیئت دولت عراق لایحه بودجه به مجلس ارسال شود.
به این هم اشاره کرد اگر در این مدت بودجه ارسال نشود کار سخت می‌شود و گفت: اگر در این مدت لایحه بودجه به مجلس ارسال نشود خیلی به تاخیر می افتد و این برای دولت عراق هم مشکل ایجاد می‌کند.
امروز یکشنبه هیأت اقلیم کردستان به ریاست «آوات جناب نوری» وزیر دارایی و اقتصادی به بغداد رسید، بر اساس گزارش رسیده وزارت دارایی بخشی از این سفر به منظور تداوم مذاکرات بر سر لایحه بودجه سال ۲۰۲۳ عراق فدرال است.
عضو کمیسیون دارایی پارلمان عراق است اشاره کرد در لایحه بودجه تغییراتی در قیمت دلار و نفت انجام می‌گیرد چون این دو دچار تغییرات قیمتی شده‌اند.
«جمال کوچر» گفت:«انتطار می‌رود مبلغ کلی بودجه مابین ۱۱۵تا۱۳۵میلیارد دلار باشد.»
امروز یکشنبه «محمدشیاع سودانی» نخست وزیر عراق فدرال اعلام کرد: در آینده نزدیک لایحه بودجه سال ۲۰۲۳ به پارلمان ارسال می‌شود.
پنجشنبه هفته‌ی گذشته دکتر «جوتیار عادل» سخنگوی دولت اقلیم در مصاحبه‌ایی اختصاصی اعلام کرد : هیأت اقلیم کردستان با وزیر برنامه‌ریزی درباره پیش نویس لایحه بودجه عراق بحث و گفتگو کردند و توافق ابتدایی بر سر اصول کلی میان دو طرف صورت گرفته‌است.

کد خبر 42963

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha